Recenze (551)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Co? To? Do? P...? Jak někoho mohlo napadnout vzít zamítnutý scénář fantaskní Bondovky z 50.let o umělé inteligenci s IQ 15? A proti ní postavit protagonisty s IQ 10? Jediný způsob, jak držet krok, je dát panáka pokaždé když padne slovo "klíč".
Není čas zemřít (2021)
Koukám, že doba syrového realismu skončila a in budou zase fantaskní padouchové s ještě fantasknějšími plány na vyhubení/ovládnutí lidstva. Za mě škoda.
Fauda - Season 1 (2015) (série)
Telenovela v izraelsko-palestiském kabátu.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Průměrné drama, kde vám na nikom nezáleží. Plus body za kvalitní zakončení, které se narozdíl od žánrového standardu obešlo bez WOW WTF to jste nečekali! Škoda té zbytečné vaty mezi prvním a posledním dílem. Materiál by tak tak stačil na hodinu a půl.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Top díly: The entire history of you, Be right back, Smithereens
Vše v pořádku (2018)
Když chcete vyprávět aktuální poměrně hodně důležitý příběh, asi by měly jít pseudoumělecké ambice lehce stranou.
Anihilace (2018)
Nešlape to bezchybně, ale ocenění za výsledek a především snahu být musí. Komu se to nelíbí, koho to nudí, ten ať nezoufá. Vždycky má za rohem padesáté šesté pokračování Avengers.
Tísňové volání (2018)
Promyšlený telefonický vztah mezi policistou a jednou rodinkou v nesnázích, kterému trochu podtrhává nohy fakt, že dánský policejní sbor (mimo hlavního hrdiny) se navzdory drastickému vývoji situace z nějakého důvodu chová, jako by šlo o případ ztraceného koťátka. Věrohodnost je u tohoto formátu bohužel základem, bez kterého to nemůže fungovat na 100%.
Blade Runner 2049 (2017)
Villneuve je génius. I když měl v ruce asi nejslabší scénář své kariéry, přebil ho hutnou atmosféru a neskutečnými vizemi. Kino nutností!
Život (2017)
Teenagerovská vyvražďovačka. Nyní i ve vesmíru...