Poslední recenze (5)
Baby Blues (2008)
"Příjemný" horor ke koukání. Už od počátku je sice jasné co se bude dít ... ale jak to bude gradovat, to rozhodně ne. Nechci se zastávat vyšinuté matky, která očividně trpěla poporodní depresí a celou domáctnost měla na starost, jenže když se ve filmu objevila postava otce a manžela, změnila jsem na ni trochu názor. Ten otec mi byl vyloženě nesympatický a jeho chování nepochopitelné. Je jasné, že když má čtyři děti a manželku, tak musí vydělávat... ale když vidí, že ona toho má nad hlavu, tak navrhuje další dítě (a to je jí teprve 32!). A ten konec to neskutečně zabil :) Film doporučuji.
Atom (2007) (seriál)
Již první díl mi dokázal krásně vysvětlit a souhrně ukázat základní principy chemie, o které se někdy více a někdy méně úspěšně snažili profesoři chemie. Proto pokud máte zájem o přírodní vědy nebo jen o chemii, neváhejte si seriál pustit ...
Monstrum (2008)
Nejprve jsem si myslela, že to bude na stejné vlně jako Godzilla, ale naštěstí ne. Tento film typu "Blair witch" mě mile překvapil, protože dokázal plně využít potenciál příběhu. Občas nám filmaři dovolí zahlédnout něco málo z monstra, ale to je vyváženo perfektním koncem s tak trochu jiným "happy endem".