Poslední recenze (123)
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
V roce 2023 vlastně dobrej akčňák. Snaha o Heat. Na první dobrou sem si řikal, jestli to nerežíroval Bay. Ale bylo tam málo výbuchů a žádnej heroshot. Je to v pohodě.
Argylle: Tajný agent (2024)
Svěží a plný dobrejch vtipnejch scén. To jejslabši sou herecký výkony a ani to neni tak blbý.
Smršť (2024)
První záběr rozklepanej dron a pak "služební zbraň Glock 17 a na fotce Hackler". Ale to se okamžitě smazalo naprosto ultimátním vizuálem a super atmosférou a skvělym soundtrackem/sounddesignem. Knihu neznám, takže film je pro mě dobrej. A ano, podobnost se "Shining" mě napadla brzo po začátku.