Recenze (20)
Invalida (2023)
Najlepsia slovenska komedia za posledne roky, za scenar by sa nemusel Guy Ritchie… a ide to aj bez prvoplanoveho prizemneho humoru.
Plastic Symphony (2022)
Patetické, umelé, nasilu pomalé, plné rádoby existenciálnych klišé, hlavní hrdinovia vytrhnutí z kontextu bežných sociálnych vzťahov a zaoberajúci sa len sami sebou.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Animacia, efekty - super. Ale tak obrovsku zbierku najbrutalnejsich sci-fi klise v kombinacii s bezduchymi postavami a predvidatelnym, primitivnym dejom som fakt uz dlho nevidel....
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Tak toto je fakt trápne aj keď sa to snažíte pozerať ako paródiu...
Střepy v hlavě (2008)
Atmosféra super, logika ziadna...
Tequila Sunrise (1988)
Ked detektivka s dobrym obsadenim absolutne postrada akekolvek napatie, je to dost pruser...
Vetřelec: Covenant (2017)
No neviem, natocit novy film ako zostrih najlepsich scen prvych dvoch dielov a prepojit to podivuhodnou a pseudofilozofujucou dejovou linkou - to sa fakt prilis nepodarilo...
Pasažéři (2016)
Začiatok vyzeral dobre, ale toľko logických a techno-logických blbostí, ako sa scenáristom podarilo naskladať do posledných 40 minút som v jednom filme (ktorý nebol a priori komédiou) už fakt dlho nevidel ...
1890 (2017) (seriál)
Príliš rozvláčne a zdĺhavé, osciluje medzi detektívkou a komédiou veľmi neprirodzeným spôsobom, priemerné herecké výkony a k tomu slabý scenár a ešte slabší humor...
Dobyvatelé rudé planety (2005) (TV film)
Čistá strata času… Hrozný scenár, Stupidné dialógy, príšerné efekty...