Recenze (52)
Legendy zločinu (2015)
Jen kvůli tomu, že se jedná o "skutečný příběh" a Tom Hardy tam hraje Toma Hardyho před a po kastraci a mozkové mrtvici, nebudu předstírat, že se nejedná o sestřih všeho ohraného, bez koherentní myslenky
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Atmosféra, zpracování, soundtrack
Trosečníci (2002)
A tak to dopadne, když se rozhodnete podívat na všechny filmy Guy Ritchieho. Chudáka přemluvila manželka (Madonna) aby jí udělal film a tak dostala strašnou patlanici, která mění názor každejch pět minut a člověk nemá rád ani jednu postavu.
300: Vzestup říše (2014)
Very manly, much blood, such violence. Vlastně původní 300, ale originální. Jen tochu míň úchylný a možná i lepší příběh.
Cesta (2009)
Za celou dobu jsem nebyl schopnej navázat pouto ani s jednou z hlavních postav. Mozná je to tím, že nemám děti, nebo jsem prostě bezcitnej psychopat :D Celá pochmurná atmosféra, absence děje a otravné monology s flashbacky mi dohromady prostě nesedly.
Crush (2013)
Pěkné a jednoduché, trochu moc přeslazený, ale stále jsem si to užil. Link: vimeo.com/78011502 doufám že to stále funguje, pokud ne, tak pošlete zprávu, ať to tady nestraší.
Love Is All You Need? (2011)
Jsem rád, že se někdo pokusil o to, aby i zbytek naší ignorantí homofobické populace pochopil, že bychom měli homosexuály normálně přijmout mezi nás.
Papíry (2012)
Sice nejsem žádný romantik, ale tohle se mi líbilo. Jediné co bych mohl vytknout je ta zbytečná "magie".
12 let v řetězech (2013)
Staring: Naked "niggers", Rednecks, Racists, Sherlock Holmes, Magneto, Jesus Pitt
Ledové království (2013)
Jde o velice dobrý pokus o pixarovku, ale není to ono. Prostředí i hudba (ikdyž nejsem fand muzikálů) jsou úžasné, ale chybí tomu ta hloubka kterou obsahuje každý film od pixaru.