Oblíbené seriály (8)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Battlestar Galactica (2004)
Vyděděnci (2010)
Zajímavý sci-fi seriál, který má blízko k pozdějším sériím Battlestar Galactica, pokud očekáváte postapo, budete zklamáni. Záhady planety Carpathia a boj lidských osadníků se svými vlastními já, ale rozhodně pobaví a i když jednotlivé díly nijak nevynikají, dohromady tvoří výborný seriál, který Vás donutí přemýšlet co bude dál a těšit se na další díl. *Seriál by zrušen po 8 dílech první série. Sledovanost klesla z původních 5ti milionů na 1,5*
Archer (2009)
Havaj 5-0 (2010)
Pohodová kriminálka se spoustou hi-tech hračiček a užasným prostředím Hawaie
Teorie velkého třesku (2007)
Řeka (2012)
Nechápu negativní komentáře i hodnocení, dávám zcela jasné 4*. Vynikající atmosféra, kulisy a herecké výkony, možná ne příliš originálních, ale zato realistických postav. Velké plus je i to, že Vám není mdlo z mystifikačních blbostí. Zatím výborný seriál plný napětí i přemýšlení co bude dála čekání na další díl
Expanze (2015)
Nejlepší sci-fi seriál posledních let. Předčí i Battlestar Galacticu. Věrohodná sonda do budoucnosti naší sluneční soustavy a to nejen z pohledu technologie (seriál se skutečně dost drží reálných možností), vývoje lidstva, postav, politiky, ale i příběhově. Zároveň asi jediný seriál, který jsem skutečně sledoval a určitě ještě budu sledovat, zas a znovu. Přístupný všem i "nefandům" sco-fi