Recenze (22)
Vraždy v Midsomeru - Psáno krví (1998) (epizoda)
Dvě naprosto geniální zápletky v jedné hodině a čtyřiceti minutách. Detektivní skvost.
Muž, který spadl na Zemi (1976)
Námět mi přijde dost plytký a nevyužitý, většina scén je zbytečně bizarních, ale díky výkonu Davida Bowieho se z filmu stává průměrný snímek.
Transparent - The Symbolic Exemplar (2014) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod, která přesně dokazuje, jak je těžké být sám sebou a vypořádat se při tom s okolím.
American Horror Story (2011) (seriál)
Murder House - 100%, Asylum - 90%, Coven - 70%, Freak Show - 100%, Hotel - 95%, Roanoke - 60%, Cult - 55%, Apocalypse - 65%, 1984 - 40%
Takoví normální Američané - Série 2 (2014) (série)
Výborná série s drsným tématem a skutečně šokujícím luxusním závěrem.
Rapl - Zimmer frei (2016) (epizoda)
Finále, za které by se nemusela stydět ani pětihvězdičková americká kriminálka.
American Horror Story - Kapitola devátá (2016) (epizoda)
Když si uvědomím, že tahle série má být spojována s předešlými, skutečně vynikajícími, tak se mi chce brečet. Od sedmého dílu je to čím dál větší bullshit. Jsem zvědav, jestli konec trumfne tenhle díl.
V.I.P. vraždy - Skvělé vyhlídky (2016) (epizoda)
Asi jediná epizoda, která se trochu podobá detektivce/krimi. A určitě jediný lehký nadprůměr.
Vraždy podle Agathy Christie - Čas přílivu (2011) (epizoda)
Čas přílivu je jedna z mých oblíbených od Agathy Christie a tato adaptace mi přišla jedna z nejzdařilejších ze série. Velkým mínusem jsou nesympatičtí herci. Ale velmi slušná zápletka to alespoň mně vynahrazuje. 60%
Sherlock - Skandál v Belgravii (2012) (epizoda)
Zatím snad nejlepší díl. Zápletka sice není nijak bombastická, ale ta Lara Pulver...