Recenze (217)
Zlověstné ticho (2007)
Nič v zlom, ale toto bol za mňa asi najslabší Wan.
Contratiempo (2016)
MASTERPIECE
Krvavě rudé nebe (2021)
Čtjb slušný nárez!
Tiché místo: Část II (2020)
Prequelová časť dobrá, ale potom som sa celkom nudil.. Jednotku to rozhodne neprekonalo ani zďaleka.
Wildling (2018)
Začiatok a rozbeh super, ale ten obrátený tvajlajt na konci byť nemusel
V zemi (2021)
tento " film " pochopili asi iba " vyvolení ".
Čtyři dobré dny (2020)
Dobre natočená drama. Glenn Close exceluje, Mila Kunis nezaostáva. Jeden z filmov, kde by sa hodila trošičku dlhšia stopáž, nakolko na konci sa to zvrtlo celkom rýchlo. Silný príbeh akých je síce veľa, ale bohužial nie všetky skončia takto.
Hon (2012)
To dieťa by si zaslúžilo výchovnú za ucho. Dobrá vec, silná atmosféra, Mads Mikkelsen je pán herec, ale tieto domýšlacie konce nemám rád..
The Djinn (2021)
Tu jednu hviezdu dávam za vzhľad Djinna na konci filmu. Škoda že nedostal viac priestoru vo svojej podobe. Mne to pripomínalo tie jútubové krátkometrážne amatérske filmy a pravdupovediac moc nechápem ten hajp okolo toho a hodnotenie na rottenoch..
Lavender (2016)
V živote som sa tolko krát vo filme nestratil jak pri tejto nudnej hnačke...