Recenze (48)
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Tohle je ale děsná hovadina.... Až tak, že to stojí zato vidět. O seriózním zpracování předlohy nemůže být řeč - tohle je jen podívaná na fantasmagoricky splácanou krajinu se zvířenou na ostrově. Pidi sloni jsou super. Postavy vesměs přiblblé a dialogy... no to už nééé. Caine Caine doufám, že tě alespoň dobře zaplatili.
Osm hrozných (2015)
Tarantinova klasika. Za ty dlouhé tři hodiny dialogů, kdy se ale překvapivě nenudíte, vám ta dřevěná barabizna trochu přiroste k srdci. První část by snad snesla trošku větší střih, ale jen co se začne servírovat "dobře ochucená" káva, tak to teprve začne... :-). Quentinova stará banda, v čele s Jacksonem nezklamala.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Překvapení se nekonalo. Není to špatné, ale ani nijak oslnivé. Dle očekávání vizuálně výborné a dějově slabší. Zábava dobrá, souboje výborně udělané, ale trochu stereotypní. Při nezbytném srovnávání s předchozími díly VII. epizoda zaostává. A temná strana je tentokrát opravdu jen s malým "t".. bída. Na druhou stranu jsem se nenudil a konec nabízí naději do dalších epizod. Tak uvidíme... Zarytí fandové SW nechť si přidají k mému hodnocení hvězdu navíc.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Všechno bylo řečeno. Tak jen dodám, že jsem rád, kolik má seriál dílů. Když dokoukám poslední můžu si to celé pustit znovu. Perfect !
Avengers (2012)
Tenhle počin je zařazen do kategorií Akční / Sci-Fi. No chybí mě žánr komedie, protože mě to moc pobavilo. Vtipné, akční a zábavné. Jinak nemá cenu to dále komentovat protože vše již vyjádřil, velmi trefně, Khumbac.
Krvavý sníh (2009)
Děsná blbost. Nešlo dokoukat.
Agatha Christie's Poirot - Velká čtyřka (2013) (epizoda)
Nemůžu jinak. Pro mne je velká čtyřka Poirot, Hastings, Japp a slečna Lemonová. Škoda, že se už blížím ke konci. Ale nevadí.... zase po x-té celý seriál začnu sledovat od začátku. :-)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Koukám na to už snad 20 let a pořád se mě ten film neomrzel. Vše již bylo řečeno předřečníky, tak jen snad zavzpomínám.... Fine.. Say... It's a nice bike...
Marťan (2015)
Technicky perfektní, vizuálně super a do toho špičkový Matt Damon. A ještě k tomu se divák i zasměje. No tohle je prostě výborné dílo. Po drsném Prométheovi jsem byl trochu v obavách co na to řekne manželka a ejhle Marťan je úplně jiné kafe....
Na hraně zítřka (2014)
Chjo... zas ten Amíckej patos na závěr. A navíc tady vidím prvky cca pěti filmů... Ale dohromady to docela dobře funguje, má to spád a až na ten přepálenej a tmavej závěr jak zmiňuje Khumbac to celkem jde.