Poslední recenze (16)
El Medico (2011)
Perfektně natočené, poutavé, silné. Doporučuji.
Létající Skot (2006)
Silný přiběh, slabé zpracování...
Adaptace (2002)
Velmi rafinované...
Perfektně natočené, poutavé, silné. Doporučuji.
Silný přiběh, slabé zpracování...
Velmi rafinované...