Recenze (1 232)
Šógun (2024) (seriál)
Neoslovilo na začátku, příliš zamotané, příliš Japonců, akce nedůvěryhodné, hlavní herec nesympatický, podivné chování osob, Nveím na kolik % z toho předloha a na kolik si zas USAmeni uděali věc pro svém a pro své komerční konzumní potřeby.
Zóna zájmu (2023)
Moc dobrá filmařina. Tak malicherné věci, tak intimní pohled, prostě záleží, kolik si toho do sebe pustíte. No a přidává tomu hrozně to kvalitní zpracování. Prostě vše se kloubí ve smutné silné umění.
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Snad lehce nadprůměrná krimi..na české poměry. S lidským silným elementem, ale souběžně pár přehnaných a amatérských a nereálných scén. No prostě... stále dost divné a s kolísavými momenty a osobami.
Slovo pacana (2023) (seriál)
Ouch, Rusové realistično prostě umí nejlépe. A toto je tak syrově pravé, joj, ani děj nazaostává a vy jste nejenom vtaženi, ale také se těšíte na další epizody. Ano, jsou to jen pěstičky a řešení všeho je "nabombit", ale prostě...toto se povedlo. Gangsterska o dětech z Ruska? Why not... Sic tedy v úplném závěru došel dech, dá se odpustit. Postavy skutečně nejsou černobílé, ale sic jde o totální hovada, máme s nimi jisté sympatie a prožíváme jejich psychické problémy společně.
Duna: Část druhá (2024)
Asi vskutku není pro mě,jednička nelíbila a toto ještě horší. Jednička ohromila alespoň zpracováním a atmosférou. Zde se hodinu neděje nic, pak zase nic. Opět desítky nelogičnosti ve zpracování. Za mě všem těmto komerčním výlevům a jejím divákům (podobě Hobit) bych doporučil, ušetřete peníze a čas a věnujte se trošku původní předloze. Zde Avatar smíchaný ze Sněhurkou a Ježíšem orestovaný na 101 klasických klišé z našeho amerického Hollywoodu.
Šťastné údolí (2014) (seriál)
Pruměr šeď a natathování a umělé emoce io na film by bylo dost, natož to natahovat vše na sriál. No prostě přeceňované a umělé, dnes 2024 by neuspělo. Škoda.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Tak nějak nevím, Dahl slušná předloha, příběhy v příběhu. Zpracování zase nadprůměrně a originální, jak jsme od Wese zvyklí. Ale nějak mi chybělo něco navíc, včetně závěreřného vyvrcholení a pointy. Nemastné neslané? Asi tak..
Chudáčci (2023)
Musim říci, že to nějak nefunguje. Začátek snad. Uchvátí. především kamera a samozřejmě svět. Ale i ten je chvílemi příliš kýčovitý a ta slepice-buldoček a další, něco je moc...Prostě tam vidím ohromný potenciál, co se v podobném světě s touto výpravou mohlo dít. Namísto toho se děj poměrně vleče a nic moc se neděje a prostě...je to zbytečně dlouhé...
Barbarella (1968)
Salušnej bizárek, cvhílemi originální, ale poměrně spíše nedotažené a bez větších kvalit.
Malcolm a Marie (2021)
Poměrně jse byl vtáhnut do děje i atmosféry, skvělé provedení. Nerizumím nízkému hodnocení, asi není ten pravý film pro dané recenzenty.