Recenze (14)
Marvels (2023)
Slabá epizoda Hvězdné brány.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Uncharted hra vibes
Hypnotik (2023)
Film pod hodinu a půl, ale přesto tak strašně dlouhej. Mám rád béčka, ale chyběla jakákoliv energie a to hercům i režii.
Mira (2022)
Obcas parodie, ale nezamyslena.
Docent - Rozhodnutí (2023) (epizoda)
Extremne hloupe a spatne zahrane
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
S pritelkyni jsme nedokoukali. Strasny dabing
The Stand (2020) (seriál)
Jak kdyby je to prestalo v prubehu nataceni bavit. Vse naprosto matne. Jedina postava, ktera stoji za zminku je Kojak, tedy pes
Město podivínů (2018)
Solidni ***
Labyrint (2015) (seriál)
Za 1. Serii klidne 4 hvezdy. 2. a 3. odpad
Oni 2: Noční kořist (2018)
Skoda. Poslednich asi 10 minut me bavilo