Recenze (464)
Kickboxer (1989)
Tak tohle je Bloodsport v bleděmodrém:stejný příběh, stejné tváře,stejná gesta,stejné všechno. Možná s tím rozdílem, že se tady víc učí a míň bojuje,soupeř je podlejší, ale o to také snadněji porazitelný.
Únos prezidenta (1980)
Specialisté se snaží osvobodit prezidenta USA, kterého v Torontu unesli teroristé. Je to sice dramatická a napínavá podívaná, ale má to ohrané nápady a nepříliš inteligentní dialogy.
Piráti (1986)
Matthau v dost netradiční roli-nevím, co ho k tomu vedlo. Musela to být fuška, hrát celý film jen s jednou nohou,ale ani to nepomohlo.
Voják (1982)
Poněkud přiblý filmový thriller, ve kterém se ruští agenti pokoušejí donutit teroristy ke krádeži plutonia. Nic moc.
Polda a bandita (1977)
Celkem povedená komedie, plná bravurních honiček až do poslední kapky benzinu,přepisové bouračky a vtipné dialogy.
Riskantní podnik (1983)
Světová hvězda ve filmu o sexuálních problémech a starostech dospívání. Ne nejhorší režisérský debut, ve kterém nechybí humor,půvab, ale na druhé straně také trochu cynismu.
Návrat oživlých mrtvol 2 (1988)
Velmi dobrý horror, dosahující kvalit prvního dílu.Opět oživlé mrtvoly a zajímavé na tom je, že mají zase hlad a chtějí lidské mozky.
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Jeden z lepších horrorů. Oživlí mrtví mají hlad a chutná jim lidský mozek.Akce,napětí a speciální efekty na vysoké úrovni
Sssssss (1973)
Lidstvo prý vyhyne na nedostatek energetických surovin a šanci přežít mají pouze studenokrevní živočichové, třeba hadi. A na tom je založen výzkum herpetologa, který své asistenty proměňuje v hady. Průměrný film s lehkým mrazením, kdy všichni vědí, co se děje, jen oběť ne.
Žbluňk! (1984)
Hodně slovního i situačního humoru, sympatická satira s dobrými hereckými výkony. Život ve velkoměstě prostě není nic lákavého ani příjemného pro mořskou pannu. A pak ti otravní vědci - pořád chtějí něco zkoumat.