Poslední recenze (14)
Určitě, možná (2008)
Takový typ filmů mám rád. Neříkám, že je, ale klidně by mohl být o ničem a stejně bych byl přilepený na obrazovce a čekal, která je její matka. Ale být ním, tak si vyberu jinou. Jak už tady bylo někde řečeno, How I Met Your Mother jako film. Ano. I kvůli tomu mě ten film zaujal. Zajímavá forma vyprávění. No a prostě moji oblíbenci Ryan Reynolds a Isla Fisher...
Ledové království (2013)
Naposledy se mi tak moc líbilo Na vlásku (Tangled). Jsou animáky, kde se mi líbí jenom některé postavy, jako například v Despicable Me neodolatelní minioni. Ale tady snad nebyl nikdo, ke komu bych měl námitky. Samozřejmě vedou Olaf a Sven, ale zbytek je v těsném závěsu a já tleskám. Velice povedená předělávka Sněhové královny. Mělo to smysl, mělo to romantiku, mělo to legraci. Já se smál.
Ulička hanby (2014)
Elizabeth mám rád. Ale kdo má vydržet se celý film držet za hlavu nebo si kousat nehty, protože ani jednomu z těch lidí neumí vysvětlit, co se stalo. A nejvíc jsem trpěl při rozhovoru s policií. Buď ji nenechají domluvit a nebo se ona snaží říct něco, co se dá vyložit více způsoby. Jo, chápu, že bez toho by to nebylo napínavé, ale PANE BOŽE. Lidi ve filmech jsou vážně stupidní.