Recenze (30)
Ginny a Georgia (2021) (seriál)
Totalni pocovina s podporou a loby blackwashing a dalsima kokotinama
Ranařky (2021)
Totalni picovina
Temný krystal: Věk vzdoru (2019) (seriál)
Za design
Tiché místo (2018)
Postdivnoapokalypsosvět venkov. Lidi spokojeně žijou nejspíš kždý sám za sebe v malej skupinkách. Celej svět si neví rady jak “na ně”. Wtf?! Pritom je dostane takova trivialita. Navic to trva dlouho vic nez 9 mesicu a ona se rozhodla mit dite??? Wtf?
Bright (2017)
Dobrej nápad. Ale spíš než film tak by tomu slušela větší hloubka a hlavně dýlka cca 6-10 dílů
Sudigaadu (2012)
Další peckovní bollywood nářez. Nutno koukat pouze s přáteli a naraženým sudem nebo jinou pořádnou dávkou alkoholu. (inky pinky ponky song) :-D
V hlavě (2015)
Naprosto dokonalej film!!! Tleskám ve stoje! Boží animace, perfektně promyšlený procesy v hlavě. Epickej film na úrovni Lego příběhu :). Doporučuju! 100%
Whiplash (2014)
Skvělá hudba a jako film to nebylo špatný. Ale asi sem od toho čekal víc a myslel si dle traileru, že se bude jednat o jedinečnej film, ve kterým bubeník bude opravdu hrát. Asi sem byl moc natěšenej. Ale musím uznat, že v nekterejch pasážích to vypadalo opravdu reálně. Nejvíc fail považuju "trénování" až do krve. Krev se dá pochopit. Ale s tim ultra-křeč držením fakt jazz/swing nezahraješ kámo.
Ant-Man (2015)
Dlouho jsem se takhle nepobavil. Začátek sice pozvolný, ale pak super nálož. Ty bitky naprosto epický viz. pokoj dcerky. Za mě 90% a 5 *.
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
Jak už tu padlo mnohokrát. Nápad skvělěj a do s01e04 to šlo. Trapnost se tak vystupňovala, že už to prostě nezvládám. Phil s Carol mi lezou tak na nervy, že nevydržím už ani dalších 5 minut více.