Recenze (111)
Domek z karet (2013) (seriál)
1. séria: ***
Legenda Korry (2012) (seriál)
1. séria: ****, 2. séria: *****, 3. séria: *****, 4. séria: ****
Perníkový táta (2008) (seriál)
1. séria: ***, 2. séria: ****, 3. séria: ****, 4. séria: ***, 1. polovica 5. série: ***, 2. polovica 5. séria: *****
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1.séria: *****, 2. séria: *****, 3.séria: ****
The Big Lebowski 2 (2011)
wut?
Lovci zločinců (2011) (seriál)
1. séria: *****, 2. séria: *****, 3. séria: *****, 4. séria: ****, 5. séria: *****
V jako Vendeta (2005)
hmmm...s predlohou to ma spolocne asi iba tu masku...
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
1. séria: *****, 2. séria: ****, 3. séria: *****, 4. séria: ****, 5. séria: ***** ...pre mňa najlepší krimiseriál...
One Tree Hill (2003) (seriál)
1.séria *** ... 2.séria **
Hranice nemožného (2008) (seriál)
1. séria: **** ... 2. séria: ***** ... 3. séria: **** ...4.séria: **** 5. séria: ****