Recenze (68)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Skvěle gradovaný film a dechberoucím finále. Hlavní postava je nesympatická zrůda - odvaha, která se cení.
Paříži, miluji Tě (2006)
Velmi nesourodá směs povídek. Několik vynikajících, zbytek šedý průměr.
Tudorovci (2007) (seriál)
Pěkný seriál s nádhernými kostýmy a jednou zářící hvězdou - kardinál Wolsey, jehož postava má jasný charakter a kontury. Děj je však příliš rozvláčný a objevuje se zde spousta zbytečných veldejších zápletek, které nevedou nikam a postrádají pořádnou dramatickou stavbu.
Pád do tmy (2005)
Tohle je tak blbý, až je to dobrý. Líbí se mi ta beznaděj hrdinek, prostě je jasné, že tam všechny pochcípají.
Firefly (2002) (seriál)
Bezbarvé, nenáročné, s velmi podprůměrnými hereckými výkony. Slušná relaxace po nočním návratu z hospody.
Dexter (2006) (seriál)
Nalíčit herce hrajícího bezcitného drsňáka růžovou rtěnkou?! Tak to pardon, ale to je zhůvěřilost.
Kancl (2005) (seriál)
Dwight rulez!
Sunshine (2007)
Nikdy bych neřekl, že mě film plný tolika nesmyslů, logických děr a otřepaných klišé může dostat. A to naprosto. Film nedá divákovi šanci nad něčím přemýšlet, postupně odbourává všechny otázky a pochybnosti kovaného šťourala a naprosto pohlcuje. Totální vítěžství formy nad obsahem.