Recenze (121)
Zlo mezi námi (2003)
Pěkně natočený a velmi dobře vydařený snímek, který ve mně ale nevyvolával takové emoce jako Klass. Konec mě nijak neoslovil, ale u děje jsem se pořádně zapotila. Škoda, že takových dobrých filmů se netočí víc. A ano, jak už někdo řekl. Existuje mnoho způsobů, jak lidem udělat ze života peklo...
Zelená míle (1999)
Vy všichni budete pryč a já zůstávám...
Carrie (2002) (TV film)
Původní verzi jsem neviděla, ale v téhle jsem poznávala knižní předlohu, kterou jsem četla. Film se jí držel velmi, velmi dobře. Hlavní představitelka zahrála Carrie přímo skvěle. Jen ta její matka... Ta nehrála vůbec přesvědčivě a působila jako milá maminka, což to zkazilo. Náboženství v takovéhle míře může být nebezpečné - to je pravda.
Darkened Room (2002)
Dokonalé psycho. Ale mně se to líbilo :-)
The Short Films of David Lynch (2002)
Ze všech krátkomentážních filmů jsem si udělala průměr. Dopadlo to na 4,5*, ale vzhledem ke komentářům od Lynche musím dát o 1* víc. Tudíž plný počet a jsem ráda, že jsem tohle dílo shlédla :-) Samostatné krátkomentážní filmíky by mně asi nic neříkaly, ale díky komentáři, který vedl sám velký D. Lynch jsem si je zamilovala. Děkuji :-)
Babička (1970)
Babička, aneb jak si vytvořit vlastního přítele...
Six Figures Getting Sick (1966) (studentský film)
Vzhledem k tomu, že to je film, díky kterému se vlastně vyšplhal výš a byl z něj "opravdový" David Lynch dávám plný počet. Když už se děj po třetí opakoval, nevěděla jsem, jestli tomu mám věřit.
Abeceda (1969) (studentský film)
Tohle se vydařilo :-) Už mám noční můry z abecedy. A je to rozhodně jeden z těch nejlepších krátkomentážních filmů. Alespoň pro mě.
The Amputee (1974)
Nemohla jsem tomu uvěřit :-D Pan Lynch si z nás opravdu pěkně střílí. Obracel se mně žaludek, ale dodívala jsem se do konce a ten mě i rozesmál...
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Nádherná Angelina Jolie. Za tu dávám 1*, druhou za zajímavou večeři a za počáteční vtípek "Jak dlouho spolu žijete?" Čekala jsem do toho víc.