Poslední recenze (4)
Čističi vesmíru (2021)
Nejlepší asijský film, který jsem viděl tento rok. A to je za 2 dny rok nový. Topovka.
Molang (2015) (seriál)
Milé, pohladí na duši. Člověk si u toho odpočine a dětem se to taky líbí :)
Logan: Wolverine (2017)
Tééda! Nejsem zrovna člověk který se nechá dějem tak nadchnout, že by s toho až brečel. Film který mě donutil k slzám si ode mě zaslouží i více než jen 5 hvězdiček z 5ti. Udělat tak užasně silný děj který nadchne i člověka který naposledy viděl x-men 2 z roku 2003 je neskutečné. Nejspíš jsem si něco vyspoileroval z minulých dílu ale to nevadí. Film se točil kolem témat které jsou pro lidi dost citlivé a to přidávalo na "bolesti" sledovat děj filmu. U žádného filmu jsem si nepřál tak moc jako zde ať to dobře dopadne. V duchu jsem podporoval hlavního hrdinu a soucítil s vedlejšíma postavami tak jako nikdy předtím, film ve mě vyvolal silné emoce a nevím jestli kvůli tomu mám film milovat a obdivovat za neskutečně dobrou práci nebo nenávidět, že mě emočně ublížil. Tento film zbožňuji a zároveň nenávidím a myslím, že tak se pozná dobrý film. Ještě teď se mi chce uronit slzu, snad se z toho vzpamatuji........