Recenze (23)
Firefly (2002) (seriál)
Nice one... škoda že tak krátké...
Čtyři bratři (2005)
no nevím teda dost o ničem...
Pán času (2005) (seriál)
Parádička, strašně moc mě to bavilo :o) hodnotím po první sérii... trochu mě teda mrzí že nakonci odejde Christopher, který byl naprosto skvělý, zvláště pak jeho úsměv :o), ale tak snad bude nový doctor taky v poho... edit: Tak David Tennant nesklamal :o) dokoukal sem 4 sérii a už se nemůžu dočkat vánočního speciálu. Ovšem ta roční odmlka (až na pár speciálů) bude krutá... Doktora sem si zamiloval, a hltal sem každý nový díl... Finále 4té řady bylo jedinečné. Teď se chystám na Torchwood, tak uvidíme. Btw. nenašel sem na databázi spin-off Sarah Jane Adventures, jak je to jen možné???
Spawn (1997)
Supr film, ale kdo chce vidět opravdového Spawna, nechť shlédne McFarlanenovu animovanou sérii, to je teprv Spawn!!!
Já, legenda (2007)
Paráda... Ale kdo čeká nějakou brutální řežbu bude asi zklamán, je to spíše psychologicky lazený film typu Children of Men o spáse lidstva...
Californication (2007) (seriál)
skvělá pohádka pro dospěláky :o) báječně mi to spříjemnilo několik večerů... druhou polovičku serie jsem dokonce sledoval v kuse asi do 5 do rána...
Resident Evil: Zánik (2007)
MnohaMillový konec si mohli odpustit...
RoboCop (1987)
klasika... mohl by se šoupnout nějaký remake :)
Nelítostný souboj (1995)
nášlap od začátku do konce!!!
Maximální rychlost (2007)
Docela průhledné, ale prča