Poslední recenze (17)
Nemocnica - Season 2 (2022) (série)
Kedže ostatní to s týmto počinom zrejme vzdali, pridám jednu recenziu sám: Ešte stále rovnko preafektované, amatérske, a neznesiteľne nerealistické. Celá nemocnica má tak 2 pacientov, takže na rozdiel od skutočných lekárov, čo sú v práci od nevidím do nevidím, títo majú čas na dramatické výstupy.
Renfield (2023)
Navzdory postave policajtky, ktorej by som v živote nezveril ani hračkársku pištoľ a vysielačku, to bolo zaujímavé B-čko, kde preplietli vzťahovú terapiu, mafiu a horor spôsobom, ktorý mi pripomínal typ humoru z The Simpsons. Vydarila sa typická "Kejdžovina". Takže, kto očakával presne to, nebude sklamaný.
M3GAN (2022)
Málo nudných scén, napätie a dobre načasované hudobné kúsky. Rovnako ako Ex Machina atmosféricky spracúva zápletku svojvoľnej AI. Nerozumiem hodnoteniu tuná. Jedine ak sú tzv. hororoví znalci skrachovaní pseudo-intelektuáli, ktorí sa cez deň tvária, že všetko hororové musí byť Dom 1000 mrtvol alebo Hellraiser, ale v posteli sa túlia k vankúšom s My Little pony. Musím ale povedať, že takto mali byť spracované filmy typu "Unfriended", kde sa high-tech trendy otočia proti užívateľom. Nebol by to potom taký bezduchý odpad. Jedine, co by som vytkol je klišé začiatok s nehodou a nulové inštinkty tety incelky. Či už materské, alebo sebazáchovy. Občerstvila ale absencia partnera hlavnej hrdinky. Ak je v horore partnerská dvojica, jeden z nich je často nudný panák v zbytočných scénach. Dej celkovo napreduje rýchlo, okrem častí kedy je nevyhnutná dráma.