Recenze (25)
Jedeme na teambuilding (2023)
Tento film splnil mé očekávání. Pustil jsem si ho jako kulisu k loupání ořechů a místy jsem na ty ořechy i zapomněl. Za mě tato komedie splnila svůj účel.
Zakladatel (2016)
Dle mého je film super, akorát tam mohli ukázat i něco z dnešní přítomnosti. Ale určitě doporučuji ke shlédnutí.
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Seriál pěkný ale mohli udělat třeba dvě série a ukázat toho víc.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Strašná capyna, ale pro odlehčení a pobavení super.
Uncharted (2022)
Hrál jsem i hru Uncharted ale ten film no není to nic extra, čekal jsem od filmu více. Ale herecké obsazení je super, to se musí nechat.
Lapač duší (2023)
Na to jakou to má reklamu tak hodně slabé.
Arnold - 1. část: Sportovec (2023) (epizoda)
Arnold, jeden z mnoha hrdinů mého dětství. Dokument jsem objevil náhodou ale první část byla fajn a hlavně rychle to uteklo. Taková netypická zpověď Arnolda. Ale samozřejmě v nějakých životopisných knihách se určitě dozvíme víc informací. Ale i tak mít v jeho letech takovou formu, to je úctyhodné.
Můj kámoš špión (2020)
Pro děti dobré, poslal jsem se . Taková fajná oddechovka.
Karel (2020)
Mě se ten dokument líbil. Sice jsem nikdy nebyl velký fanoušek tohoto umělce, ale podle mě tento dokument je hezky natočen. Samozřejmě zde mohlo být více informací o tom jak pan Karel začínal, co musel obětovat a jak ta jeho kariéra probíhala, ale to si asi budeme muset přečíst nějaké knihy o tomto umělci. Nicméně, byl to frajer a úctu si zaslouží, dokázal toho v životě opravdu moc. S úctou děkuji za tento dokument.
Černý krab (2022)
Takové nemastné neslané, ale sem tam dobrá podívaná.