Poslední recenze (11)
Notre-Dame v plamenech (2022)
Kdybych tam nikdy nebyl, tak by to bylo na tri hvezdy. Ale ja tam byl a mam odtamtud krasny zazitek, takze za ctyri :-)
Trhlina (2019)
Bohužel jsem nejdříve četl předlohu, kterou jsem přečetl téměř jedním dechem. Chápu, že při sledování filmu je to jistý handicap, ale film prakticky sleduje jen hlavní linku příběhu. Vše je v něm velmi zkrácené, odehrává se jinak. Neznat knihu, dost věcí asi nepochopím. Film těžící z úspěchu předlohy, ale udělaný jen na efekt, kde plno skvělých scén chybí a mnoho z těch, které zůstaly, nedávají díky svému zkrácení logický smysl. Přečtěte si knihu, tímhle se nezdržujte.
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Prvnich 5 dilu super sci-fi na 5 hvezd. Pak se to zvolni, aby to posledni dva dily poslaly do kategorie hovadina, kdy nevericne zirate, co se to tam deje a rikate si u toho "ne ne, tohle prece ne".