Recenze (17)
Specialisté (2017) (seriál)
Ale je to pozeratelné.
Het Gouden Uur (2022) (seriál)
Tak toto malo gule. Napínavý seriál o terorizme ktorý je veľmi aktuálny v Európe. Islamisti sa idú pomstiť západu za všetky ich boliestky. Veľmi autenticky natočené.
Reacher - Season 2 (2023) (série)
Druhá séria teda nie je žiadna bomba. Dá sa na to pozerať, vieš pri tom aj do mobilu čumieť takže asi hlavný cieľ to splní, zabiť čas. Ale niekedy sa pozerať na toho prekerneho hlavného predstaviteľa dá fakt zabrať. Niekedy niečo zahrá, väčšinou ani nie ale tá jeho neobratnosť plynúca z jeho veľkosti je strašná. Keď bežal hanbil som sa za neho.
Moonfall (2022)
Tak toto bolo niečo. Neveril som, že je to taká kekecina ako sa tu píše a ono to je ešte väčšia. Akože tam su také absurdity, že aj Mr. Bean by sa za to hanbil. To, že si nikto na zemi nevšimol, že len tak odletela nejaká raketa zachrániť celú planétu a stačili na to vlastne len traja ľudia by som ešte nejako prekusol aj ked skus by som musel mať ako krokodíl, no dobre, ale keď sa mesiac obtrel o vrcholky hôr ako na prvom rande som skoro odpadol pri telke. No mám rád katastrofické scifi ale odtiaľ potiaľ. Toto bol guľáš a zlatanina všetkého.
Žena v kleci (2013)
Podľa mňa najlepšia časť celej serie Q-čka.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Pilot jedna veľká nuda. Postavy nesympatické, dokonca tam hrá aj sfetovaný strihoruký edward. Čakal som od toho oveľa viac. A keď čítam komentáre "parádna atmosféra" tak som tuším pozeral niečo iné, lebo tu žiadna atmosféra teda nebola. Celé mi to pripadalo skôr ako nepodarené a nezaujimavé rodinné drama, kde syn fetuje, dcéra je akože dokonalá a mamka s tatkom to akože rieša ale pri tom to majú na háku. No uvidíme, možno sa to ešte rozbehne.
John Wick (2014)
John neveril som ti to od ziačiatku až do konca, sorry. A myslim, že sa to skôr malo volať "Nezničitelný", lebo toho by nezabila ani rana z húfnice.
Agent Carter (2015) (seriál)
Veľké sklamanie. Pilot slabučký, bez štipky napätia, akcie a nápadu, proste nuda. Stačí dať pred titulky MARVEL a hneď je tu prehnané hodnotenie. Možno sa to nejako rozbehne ale nemám chuť pozrieť už ani druhý diel.
Gotham (2014) (seriál)
Nejak ma to nebere. Druhy diel som uz musel preklikavat dalej lebo to bola nuda. Cakal som od toho pochmurnu atmosferu a zatial to ma atmosferu lacneho becka.
Labyrint: Útěk (2014)
Banda nesympatických teenage-hercov na čele s Will Poulter. Na natočenie celého filmu stačila jedna lúka a banda drsných drbkov. Je to taky filmík pre deti, kde logika nehrá hlavnú úlohu. Hlavným zmyslom tohto dielka je rozsekať to na tri časti a naryžovať čo sa dá. Ďaľší pokus zviesť sa na vlne Hunger games.