Recenze (2 650)
Ženy a život (2022)
Bože to je sračka. Laciný, trapný, bez čehokoliv. Hrozná hudba, kýčovitost v každé scéně…jako tohle opravdu někdo zaplatí?
Šógun (2024) (seriál)
Tohle pro mě bylo obrovsky milé překvapení. Postavy, kulisy, kostýmy, herci samotní. Bylo to prostě parádní.
Šógun - Sen o snu (2024) (epizoda)
Závěrečná epizoda byla klidná a krutá zároveň. Nejvíc mě dostala finální scéna s lanem. Bylo v ní vše, i když si s Buntarem neřekli ani slovo.
Jak zachránit draka (2024)
Musím říct, že mě film překvapil. Graficky to sice není na takové špičce, ale příběh je silný a malá Ping naprostá skvělá. Líbí se mi i způsob uvažování o hodnotách a dalších věcech, které nám jsou dnes vzdálené.
Nesvatbovi (2005)
Vaughn je tady naprosto skvělej. Celkově je film vtipný a postavy americké rodiny vyšší třídy jsou parádní.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Byla to ještě větší blbost oproti prvnímu dílu.
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
Tak tohle byla ultra pecka. Mariko se nám dost zradikálněla a celkově se vývoj neskutečně rozběhl. Ten konec hned zvýšil moji chuť na poslední díl.
Fallout (2024) (seriál)
Goggins byl naprosto fenomenální. Celá série byla skvěle natočená a je to snad první seriál, který mě podle předlohy hry tak nadchl. To zpracování je tak věrné, že tomu nechybí naprosto nic.
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Super závěr a jen tak dál. ;)
Fallout - Radio (2024) (epizoda)
Zvídavej Arias se utrhl z vodítka. Jsem zvědavej, co nakonec zjistí.