Recenze (178)
Maléry pana účetního (1980)
Neobyčejně dobrá italská komedie. Jinak asi nejlepší Fantozzi.
Monstrum (2008)
Strhující podívaná, spousta akčních scén a geiální kamera. Jen se mi zdálo že prvních 20 minut by se mohlo vypustit a nic zvláštního by se nestalo.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Jednička byla lepší :-)
Columbo - Smrt ve sklence vína (1978) (epizoda)
Skutečně lehký případ, vrah zanechal spousty důkazů čímž to Columbovy velmi ulehčil.
Já, legenda (2007)
Výborné zpracování, ale konec by mohl být rozvláčnější.
Saw 4 (2007)
Dle očekávání čtvrté pokračování zpočátku úspěšné série je propadákem typu "B"
Večírek (1968)
Skvělá komedie
Transformers (2007)
3* za grafické zpracování a hudbu, ale jinak děj a režie nic moc.
Anička (2006)
Tuto "nezdařilost" jsem měl možnost shlédnout v projektu ČT, a ničím me toto psychologické drama neuchvátilo, bohužel.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Až na relativně velký počet nereálných scén (tunel, stíhačka, výtahová šachta, vrtulník), je toto pokračování úspěšné série velmi zdařilé. Dvojka (Smrtonosná past 2) je tedy však stále nepřekonaná.