Poslední recenze (4)
Avengers (2012)
Né nadarmo se říká že marvel umí diváka nalákat a namotat na film, Avengers je vynikájící vizuálně natočený komiksový filmový akčňák pro všechny fandy buď iron mana hulka a nebo třeba thora zde najdete všechny!!! a to pospolu kde bojuje dobro proti zlu ... film se nese zlehka ale po delší době na vás uvalí porci plnou akčních přestřelek , rvaček a všeho a hlavně uchvátí dalo by se říci všechny věkové kategorie .. akce **** napětí *** humor ***
V zajetí démonů (2013)
Po dlouhé době výborný horor u kterého jsem se opravdu bál a to opravdu a že jsem na horory zvyklí .. James Wan né že by přišel s něčím extra novým co by jsme ještě neviděli ale myslím si že chtěl v divákovi opravdu vyvolat strach .. a to se mu povedlo přítelkyně po kině kde jsme to shlédli hned co jsme přišli domů musela mít rozsvíceno celou noc a že to není nějaký extra velký strašpytel takže kdo chce horor s pořádnou dávkou emocí lekání se a strachu v zajetí démonů je po dlouhé době to právé ořechové, také aby ne když je z většiny film natočený podle skutečných událostí akce *** humor ne napětí ****
Madagaskar 3 (2012)
říká se že první části jsou tím nejlepším vždy v každé sérii není tomu tak aspoň né v případě madagascaru každý díl má něco do sebe a to i ten třetí přináší dávku plnou humoru , nových postav a také akce, třeba honička po střechách s nadutou policistkou která netouží po ničem jiném než dostat hlavu lva jako svou trofej , takže tak asi další povedené pokračování lva Alexe a jeho přátel ...