Poslední recenze (14)
Killing Ground (2016)
Opravdu neobyčejně pojatý hororovy snímek, který první polovinu děje zasazuje do dvou časových linií. Při jejich splynutí mi v hlavě utkvěla scéna, kdy Sam běžela pro vodu a za ní se motalo dítě. Film samozřejmě obsahuje scény plné syrového násilí, nicméně co mě bavilo nejvíce byly detailne nastíněné psychologicke pohnutky jednotlivych postav. ,,V případě ohrožení, jsme schopni pro své blízké riskovat nebo budeme myslet pouze na sebe?,,. Vzhledem k originálnímu vyprávění a skvělému popisu postav budu tento hororovy snímek hodnotit jako nadprůměrný a nebojím se dát slabších pět hvězd.
Marťan (2015)
Solidní zpracování geniální knižní předlohy. Na snímku je nejvíc vzrušující fakt, že se jedná o realistický pohled do vesmírných expedici, které nás čekají v blízké budoucnosti. Odhaduji 25 - 30 let!
Všemocný (2015) (seriál)
Průměrný seriál navazující na perfektní filmovou předlohu. Marně jsem čekal na vzrušující příběh o tom jak se za pomoci zázračných pilulek stane ze zbídačeného neperspektivního mládence nejzásadnější postava v dějinách lidstva. Místo toho jsem dostal další lacinou kriminálku s plochou vyšetřovatelkou.