Oblíbené seriály (8)
Dexter (2006)
American Horror Story (2011)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Containment (2016)
Gilmorova děvčata (2000)
Černé zrcadlo (2011)
Skoro každý díl ve mně vyvolal nějaký wow efekt a skoro brečím, že už žádný díl nemám před sebou. Ikdyž mě celá pátá série moc neoslovila, na závěrečné hodnocení to vliv nemá, vždy se to dalo dokoukat. │PS: Díly, na které se s radostí podívám znovu: The Entire History of You, White Bear, White Christmas, Shut Up and Dance, San Junipero, Crocodile, Black Museum.