Recenze (119)
Ve stínu (2012)
Výborná hudba! Zachycen rozjezd nepochopitelné doby a lidské krutosti dalších téměř 40ti let! Neskutečné, jak dlouho to vydrželo!
Amulety života a smrti (2008) (TV film)
To nebylo béčko, ale céčko!
Paralelní světy (2012)
Skvělý motiv! To, že tam něco v detailech nekoresponduje se zákony obou světů jsem nějak negativně nevnímal. Spíše taková pohádka s pěkným vizuálem! 3 a půl*
Nic nás nerozdělí (2012)
Silné téma, které je zpracováno na výbornou. Příkladem toho je scéna s příchodem tsunami. Další dění je ultradoják, ale do celku se to hodí a člověk si může udělat názor jak moc strašné to tam muselo být!
Probudím se včera (2012)
Něco dobré, něco slabší, výsledek zní: je to koukatelné a na českou komedii vcelku zábavné. Jen mě v nějakých scénách přímo iritoval Mádl. Mladá "hrdinka" je neskutečně podobná straší verzi. (Myslel jsem, že je to opravdová dcera, ale není:-))
Diktátor (2012)
Ukázka dnešních nešvarů dotažená ad absurdum! Ale jo, pobaví to!
Nespoutaný Django (2012)
Další perfektní snímek od QT. Waltz září v každém svém záběru, to samé platí pro DiCapria. O hudbě ani nemluvím, Tarantino měl a má vytříbený vkus!
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Vetchý není dekrepitní herec, ale předvádí úžasný výkon.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Aplikovat sociální a politická témata do pohádky zaručí koukatelnost i pro dospělé. Krásně vystihnuto, jen ten Klus mi tam pro jeho zvláštní naivní projev (má ho i v reálu) nesedí...
Tmavomodrý svět (2001)
Z toho jak jednali soudruzi s hrdiny II. SV mi je blivno! Tmavomodrý svět mám rád a podívám se na něj daleko raději než na okopírovaný Pearl Harbor!!!!!