Recenze (140)
Nesvatbov (2010)
Pro mne velmi netaktně a až voyeursky natočeno. Souhlasím s názorem že to je vlastně výsměch těm lidem. Přemýšlím, co na FAMU učí, když vidím výsledek.
Wrestler (2008)
Nikdo si tu na nic nehrál a vida: upřímný a silný film je tu.
Králova řeč (2010)
Velmi lidský film o samotě na vrcholu, o zodpovědnosti vůči svému poslání a o překonávání sama sebe. Colin Firth!!!!!
Černá labuť (2010)
Nebylo to špatné, ale naprosto to nenaplnilo má očekávání nastavená médii. Jak už někdo poznamenal: hype roku.
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
Líbilo se a byl jsem jeden z těch, kdo při dnešní preméře v Aeru po závěřečné reklamě na zelí nadšeně tleskali. Jen podle mne scházelo několik dalších pohledů: vyplatilo se nám postavit továrnu alespoň jako republice? Kolik to přinese do státní kasy? Jak fungují jiné pásové výroby v ČR (např. Škodovka). Proč se mělo stávkovat a jak to dopadlo? Kde končí opatření proti lenosti nekvalifikované pracovní síly a kde začíná překračování zákoníku práce? Není právě pásová výroba (ať je jaká chce) to, co posouvá průmysl kupředu? (viz Ford v USA). Není náhodou levné auto věc, kterou chceme víc než všechno ostatní?
Potíže s Arizonou (1987)
Nicolas Cage s knírem je zde k sežrání. Scény s kradením plenek a s černým mstitelem na motorce patří k tomu nejlepšímu, co si z puberty pamatuju.
Opravdová kuráž (2010)
Velmi kvalitní. Akorát jsem nepochopil závěrečný doslov (přišel mi zbytečný stejně jako doslov v No country for old men), jinak není moc co vytknout.
Smrt čeká všude (2008)
Vybočující z Hollywoodských schémat. Teprve u tohohle filmu mi došlo, jaká je realita Iráku: nikdy nevíš, kdo je spojenec a jestli tě támhleten civilista nechce právě zabít.
Proposition (2005)
K dokonalosti mi přeci jen něco chybělo...
Zoufalci (2009)
Souhlas s většinou komentářů: formálně dobře natočené, leč hlavní postavy ploché, až na Babčákovou. Ale ta už se svou rodinou podle mne nepatří mezi "zoufalce". Tam už je to klasický film o manželských vztazích.