Poslední recenze (503)
Občanská válka (2024)
V tak syrový a realisticky podaný thriller jsem nedoufal. Ostatně jsem si myslel, že půjde o naprosto zaměnitelnou a generickou béčkovou výplachovku, ale dostalo se mi řemeslně velice autorskému filmu. Není zde jen nabourání do sociálního okénka humanismu, ale taky bourání do Jessieho Plemonse a prezidenta spojených států. A už vím, že být válečný fotograf je řehole. Garland mě přesvědčil, že u tohohle bych být nechtěl. THIS IS AMERIC
Fallout - Minulost (2024) (epizoda)
No konečně se hýbe děj po pěti epizodách dopředu. Už jsem skoro nedoufal. Pěkné využití apokalyptického světa s myšlenkou dne obnovy, větší odkrytí 200 let historie a mysteriozita okolo vault’s. Scéna s démony na mostě naprosto dechberoucí, ani jsem nedutal. Prosím , ať už to dokonce jen šlape na plné obrátky! Pátý díl mě vrátil do hry a už mě to zase zajímá.
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Hrůzostrašné. No words needed. Snad jen, že bych to preventivně pouštěl všem dezolátům a popíračům války na Ukrajině. Ono by to ale ve výsledku stejně nemělo cenu, protože ukrajinská kinematografie je na takovém vrcholu, že si sama zboří velkoměsto, pozabíjí vlastní lidi, děti a pak režisér řekne STOP a maskérky jdou házet na komparzisty bomby, aby to vypadalo co nejrealističtěji. Pořád mi vrtá hlavou, jak může být Rusko velmocí, když je ta mentalita tak hloupá a naivní.