Poslední recenze (1 173)
Šógun (2024) (seriál)
Za mňa Šógun nevyužil svoj potenciál a tak trošku ma tvorcovia oklamali a nielen mňa. Od prvého dielu nás totiž lákali na epickú vojnu, ku ktorej absolútne nedošlo. Napokon to celé bolo len a len o intrigách a prostredí historického Japonska. Dialógovo to ale bolo viac ako slušné, pri sledovaní som sa nenudil aj keď bojové scénky boli trochu odbyte. Hlavným zdrojom úspechu seriálu je však to, čo som ani nečakal a to vzťah medzi „barbarom“ a jeho krásnou a herecky presvedčivou tlmočníčkou. Chémia medzi nimi neustále ťahala seriál vpred a to navzdory mnohokrát ťažkopádnymi intrigami čo sa týka moci. Takže celkovo spokojnosť, ale po finálovej epizóde vo mne zostáva pachuť nevyužitej šance. A mimochodom....porovnávanie s Game of Thrones? To naozaj?!
Becky (2020)
Bezduchá blbosť, ktorá ale nie je tak zábavná, ako ostatné bezduché blbosti. Samozrejme tomu nechýbajú herci, ktorí sú mimo, absolútne nelogické chovanie postáv a nejakí tí psy. Mám rád takéto gebuzinky, pri ktorých človek nerozmýšľa, len sa pritom baví. A v tomto „žánri“ bezduchých drsnejších komédií niečo vyjde a niečo zase nie. Toto skončilo bohužiaľ na tej druhej strane. A inak nápad s vrahyňou v puberte tentokrát vôbec nevyšiel. Oveľa zábavnejšie by bolo, ak by si s tými náckami poradila dobre stavaná osemnástka.
BlacKkKlansman (2018)
Až sa mi chce dať plný počet. O Spikeovi som doposiaľ len počul, ale mám pocit, že som od neho žiadny film nevidel. A toto ma od prvého momentu nedostalo. Ako však dej postupoval a herci sa čoraz viac dostávali do svojich postáv a čoraz viac riskovali, to krásne nabralo na obrátkach a reálne situácie v závere filmu ma dostali do kolien. Washington bol skvelý, Driver snáď ešte lepší a celkovo vo filme nenájdete zlého herca či herečku. Najväčším frajerom je ale Spike, ktorý natočil ladnú kriminálnu komédiu, ktorá na mňa ale v rámci rasistickej témy urobila taký dojem ako Kult hákového kríža