Recenze (300)
Řád Modré planety (2016)
Jedna hviezda za "komedialne" prvky:) Inak hrozne
3022 (2019)
Az na niektor efekty(ktore boli fakt hrozne miestami) pozeratelne scifi. Nehccem spoilerovat a tak ukoncim moj komentar
Zbloudilci (1997)
Take velmi slabe 3 hviezdy..ale potom co som v poslednom case videl som zhovievavy. Komorny pribeh ktory neurazi. Na jedno pozrenie ok
Errementari (2017)
Ja som zial videl anglicku verziu co si myslim dost ubralo na autenticite:( Inak je to taka rozpravka v celkom fajn prostredi.Slabe 3 hviezdy
Únik z okovů (2001)
Po tunajsich komentaroch som si to chcel pozriet.Zial je to presne taka hovadina ako to tu ludia opisuju. Simandla som predtym nepoznal...tak aspon som o nieco skusenejsi
Xtro II: Druhé setkání (1990)
Mozno aj z tohto filmu cerpali nejkau tu inspiraciu tvorcovia hry Half-Life. Rozdiel je ze Half-Life je legenda a tento film pravom upadol do zabudnutia.Zaujimavy namet sa zmeni na vykradacku mnozstva filmov s dost slabymi efektmi a hereckymi vykonmi. Asi slabe 2 hviezdy
Xtro (1982)
Ako videl sum uz vela divnych filmov...ale niektore sceny ma fakt prekvapili. Celkovo dost wtf zazitok so striedanim nechutnosti , nudou a nevysvetlitelnymi skutocnostami(hracky????). Fakt som zvedavy co ma caka pri 2ke a 3ke...
Experiment strachu (2008) (TV film)
Neviem sa rozhodnut medzi 2 a 3 hviezdami. Ako to tu uz bolo napisane zaciatok je fajn..atmosfera fajn. herecke vykony fajn ale nejako ten koniec je taky..no nechcem spoilerovat. Dam velmi silne 2 hviezdy
Noční hrůzy (1993)
Je to fakt hrozna zlatanina. Dal som tomu sancu iba preto ze Hoopera som toho dost videl a vacsinou to bolo na urovni.(Tiez meno Englund ma svoj cveng v hororovych vodach).Zial toto je fakt horzne...neodporucam. PS:Ale aspon som konecne zistil ze z akeho filmu je ten xicht na plagate..videl som ho milion krat ale nevedel som z kadial to je:)
Mlýnek na maso (1993)
PLUSY:Napad,Originalita,Umiestnenie do Obcianskej vojny(Takych hororov moc asi nieje).Dost znamych hercov. Prijemna dlzka. MINUSY: Ziadne masky, Ziadne gore.Dost slabe suboje. Celkovo tak na 2,5 hviezdy...ale budem dnes zhovievavy