Poslední recenze (217)
Fallout (2024) (seriál)
Abych se přiznal, tak kdysi jsem zkoušel hrát třetí díl a vůbec mě to nebavilo. Proto jsem od Fallouta dal ruce pryč a nějak jsem se o hry už nikdy nezajímal. Tím pádem jsem od seriálu vůbec nic nečekal a asi tohle bude i ten hlavní důvod, proč mě seriál hrozně bavil. Hlavní tři postavy mají každý svůj vlastní příběh a musím říct, že mě ani jeden nenudil. Absolutní pecka, ale přijde v momentu, kdy se potkají a každý má rozdílné pohledy na danou situaci a řeší to i po svém, což jsem bral jako takový easter egg z rpg her. Od začátku jsem hltal, každou scénu a byl mile překvapen kam se příběh posouvá a kam až došel. Ne vše vypadá, tak nádherně jak se na první pohled zdá a ne všichni jsou ty kladný a záporný postavy. Výborné zakončení první série, které zodpoví spousty otázek, ale taky zároveň otevře dveře pro další příběh na který se už teď hodně těším.
Halo - Cíl (2024) (epizoda)
Přesně takto má vypadat Halo, prostě pořádná akce a jen akce. Samozřejmě zase Master Chief neměl brnění za což musím dát o hvězdičku míň, ale jinak je to zatím nejlepší díl celého seriálu.
Dogville (2003)
Nechápu, tak velké hodnocení. Asi jsem viděl úplně jiný film než ostatní.
Poslední deníček (10)
Dead by Daylight - Hellraiser
Konečně se do hry přidává legendární Pinhead.