Recenze (562)
Zlatý Glóbus 2013 (2013) (pořad)
Premiéra pro mě,co se týče Zlatých globů.Moc pěkný pořad.Líbila se mi zde napříkald Nicole Kidman a třeba ještě Anne Hathaway.Hodnotím tento pořad velmi kladně a to 4 hvězdami.Moc se mi to líbilo.Líbilo se mi zde snad všechno.Dávám 80 procent.Pořad je to výborný.
Poslední chlap - Rebelka (2015) (epizoda)
Tato epizoda je pěkná.Na začátku této epizody se rodina Baxterova sejde v kuchyni a vaří tam.Mike(Tim Allen)dělí přitom svůj život mezi práci a mezi rodinu.Rodina Baxterova má 3 dcery a Mike je trochu "hlupák".Tento seriál je výborný.Dávám tomuto dílu 3 hvězdy.
First Comes Love (2018)
Příběh je to dobrý i komický.Dávám 3 hvězdy.
Mind Games (2019)
60 procent.Příběh o jednom dětském studentovi.
Spellbound (2016)
Příběh o 2 sestrách.Jedna si píše deník(ta mladší)a nenávidí tu svoji starší sestru,která se později vrací domů a ta mladší si píše deník,kde si píše,že tu svojí starší sestru nenávidí a ta starší se vrací domů a čte si poštu a z deníku ožívají jakoby "kouzlem" špatné "stránky" té mladší sestry a musí ta mladší sestra se polepšit a obludy z deníku zastavit dříve než-li si toho starší sestra,která se vrací domů všimne...
Maléry pana účetního (1980)
Gagy jsou zde dobré.Komedie je to moc dobrá.Dávám jí 80 procent a 4 hvězdy.Mně se to líbilo moc.Jde o jeden z těch lepších filmů s Fantozzim.Pan účetní se zde zrovna nenudí.Smůla se mu zde doslova lepí na paty.V žánru komedií je tato velmi dobrá a velmi komická.
Banánové rybičky (1999) (pořad)
Pěkný,zábavný a poučný pořad.Paní Pawlovskou obdivuji.Tento pořad se mi líbí a rád se k němu vracím.Zaslouží si ode mě 3 hvězdy.
Simpsonovi - Vinný děda (2020) (epizoda)
Abe Simpson v této epizodě má přítelkyni,která ho později opustí.Ona přítelkyně je bývalá herečka.Později se s ní dá zase dohromady.Abe tvrdí,že je to jeho poslední láska.V tomto díle si Springfield myslí,že děda spáchal vraždu,ale Abe přitom nikoho nezabil.Abe je později dokonce i ve vězení.Dávám 60 procent a 3 hvězdy.
Respondér - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
65 procent si ode mě tato epizoda zaslouží.Dávám tedy 3 hvězdy.Freeman coby policajt je dobrý i drsný.Tento seriál je pěkný.Prostředí je zajímavé a ostatní herci taky dobří.Mně se to líbilo.Příjemný a koukatelný seriál.
Vikingové: Valhalla - Rozhodnutí (2022) (epizoda)
Vikingové mě tentokráte nezklamali.Pěkné a působivé.Kostýmy a lokace jsou pěkné.Drakkary jsou zajímavé a tento seriál se mi docela líbil.Dávám 60 procent.Celkem dobrý děj doplnuje tuto epizodu a je celkem dobrá.