Poslední recenze (9)
Divočina (2014)
Na první shlédnutí se mi příběh vryl někam hluboko do srdce. Z části v něm vidím samu sebe a v závěru jsem měla chuť jít se zabalit a okamžitě vyrazit.
Švadlena (2015)
Od tohoto snímku jsem vlastně nečekala vůbec nic, maximálně to že mě bude nudit tak, že ho v polovině vypnu. No a nestačila jsem zírat. Film mě téměř okamžitě vtáhnul do děje a já napjatě čekala co bude dál. Tenhle skvělý mix žánrů se mi zkrátka dostal pod kůži a řadím ho mezi své oblíbené.
Ghostland (2018)
Nějaký ten pátek jsem čekala na horor, který se bude něčím lišit od nespočtu snímků, které jedou podle podobného konceptu. A Ghostland mi mé očekávání splnil snad ještě nad očekávání. Pokud by se alespoň jednou ročně povedl film který by mě takto dostal tak by to byla vážně paráda.