Poslední recenze (93)
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Super námět a parádní syrové akce. Sice to mělo ze začátku pomalý rozjezd, aby se to následně rozjelo na plné obrátky, ale ke konci je docela dost zatažená ruční brzda. Holt důvodem je to, že si šetří příběh a různé vysvětlovačky na další sérii či na film, který má být. I tak super krvavá a originální akce. Líbí se mi to zapojení démonů do světa lidí (přece jen mám jeden takový příběh rozepsaný, ale v trošku jiném stylu).
Boy Kills World (2023)
Tohle mě hodně sedlo, ikdyž jak se to vezme. Je to opravdu šílená komedie, kdy máte občas problém zda se u krvavých scén smát nebo vám z toho má být zle. Očekával jsem šílenost a hned v prvních minutach jsem věděl, že ji dostanu. Je to fakt monstrózní úlet, ale fakt zábavný. Chvilkama jsem si říkal, zda to není prequel na Mortal Kombat, protože ty fatality jako ... ufff .Hodně originální bylo odezirání ze rtů u postavy jménem Bennie, to povyšovalo zábavu na jinou úroveň.
Spy x Family Code: White (2023)
Jaký seriál, takový i film. Dokonce pro ty, co neznají seriál je tam krátký, stručný a jasný nástin o co tam jde. Sice na to stačí obsah, ale i tak to potěší. Jinak jde správně ujetou zábavu plnou různých "náhod", kterými jsou tyhle anime pověstné. Ale i tak je to sranda. Je tam i spousta vtipů a vtipných blbostí (záchodová odysea). Ano, místy to působí dětinsky, ale holt je to pro mladší ročníky. Tomuhle anime to člověk odpustí zvlášť, když ho zná.
Poslední deníček (2)
Statistiky hodnocení
Jde o počty hodnocení filmů a krátkých filmů od počátku mého hodnocení až do dne do 5.1.2024.
5 hvězdiček - 202 položek (13%)
4 hvězdiček - 669 položek (43,2%)
3 hvězdiček - 476 položek (30,7%)
2 hvězdiček - 168 položek (10,8%)
1 hvězdiček - 32 položek (2,1%)
odpad - 2 položek (0,2%)
Je to ovlivněno tím, že si většinou filmy vybírám a nejsem masochista, abych se díval na sračky.