Recenze (135)
Bible (2013) (seriál)
Viděl jsem pár dílů a přišlo mi to velice zajímavé co se týče příběhů....
Lída Baarová (2016)
Absolutní škoda investovaných peněz do kina na tak hrozný a odporný film ....(komentář by mum)
Na západní frontě klid (1979) (TV film)
Skvělý pro školy ,ale pokud vás zajímají nebo jste četli Remarqueovi knihy rozohdně doporučuji
Batman: Bad Blood (2016)
Mám lepší název pro tenhle film Batmanova Liga spravedlivých...V každém díle se tam motá Liga stínů chtělo by to už nějakou změnu ....Podle mě nejslabší díl z téhle trilogie animovaného Batmana ..Je sice moc hezký ,že nám naservírovaly spoustu nových charakterů , ale většinou bez originu a jsou tam jen od toho aby umřely ..Na podívanou super ,ale příběh nic moc :D
Zbohatni nebo chcípni (2005)
Osobně se mi Gansta rap moc líbí . Trochu více tvrdší film než 8 míle ,ale ušlo to...Šlo hodně vidět ,že režisér měl s 50 centem velký oříšek a musel hodně makat ,protože herectví mu moc nejde :D :D Ale tak co je to o něm tak to nemohlo být lepšího herce ....:D Lepší b-čkový film pro příznivce gansta rapu..
Happy Feet 2 (2011)
Tučňáci z Madagaskaru by jim nakopali prdel ftw
Osm hrozných (2015)
Takhle to dopadá ,když se špatní lidé sejdou na špatným místě ve špatnou dobu. Další super skvělá Tarantinovka dle mého gusta, posedlá zabíjení krví sprostými nadávkamy a sklony k rasismu. Rozhodně nepředvídatelné mega velké sousto informací ,které musíme pobrat jinak se v tom ztratíte . Super kostýmy, hudba, střih zvuku ,prostě všechno super i když to není Djangooooo. Jen mi přijde, že Samuel Jackson hraje ve všech filmech jen svou roli jeho samotného ,což vyhovuje hodně režiserům.. Pecička!!!
Pán času (2005) (seriál)
Nejšílenější a negenialnější anglický humor mimozemšťana z Galifrey ... Absolutní špička ,ani jeden doktor mi nevadil až na Capalidho ..Ten starej dědek mi zničili celý seriál a ztratilo to veškerou šťávu. David Tennant byl podle mě nejlepší a nejvtipnější a co se týče Matte skoro to samé a Eccleston průmerny ... Ale i tak se jedná o nejgeniálnější seriál co jsem kdy viděl..
Superman: Soudný den (2007)
Snad nejtemnější nimovaný film co jsem kdy viděl....Všechno bylo naprosto excelenentní,jen jsem moc nepochopil vztah mezi Lois a Clarkem zřejmě špatný překlad nebo tak něco..No a čekal jsem trochu delší využití Doomsdaye..Ale jinak vynikající film,nekvalitní animance vůbec nevadí protože si toho ani nikdo nevšimne
Počátek (2010)
Hvězdné obsazení a Christopher Nolan...nemám co více dodat.