Recenze (541)
Ať žije svoboda (2013)
Docela to šlo - takový slabší odvar filmu Byl jsem při tom.
Rivalové (2013)
Lepší 3/horší 4.
Psycho 3 (1986)
Celkem to ujde..
Miluj souseda svého (2014)
Hodně vtipné, ve stylu Gran Torino.. výjimečně i nechutné...
Dva dny, jedna noc (2014)
Celý film jsem si říkal, proč vymýšlí blbiny a prostě si nenajde jinou práci? Nechci jí do toho kecat, ale kdyby tam zůstala, předávkovala by se antidepresivy.
Hoří, má panenko (1967)
Hodně slabé 3*.
Anna Karenina (2012)
Zajímavý komentář: Pump.
NON-STOP (2014)
Trochu to kazí všechna ta klišé, ale jinak je to dobrý akční thriller.
Divoké historky (2014)
Takhle jsem se nezasmál snad od Žhavých výstřelů II.
22 Jump Street (2014)
Kopie, vlastně remake, jedničky. Akorát více vulgární a méně vtipná.