Recenze (281)
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Bomba!!!!
Švéd v žigulíku (2017)
K čemu tohle jako bylo?
Známí neznámí (2021)
A hele vubec ne takova blbost. Videno po Italskem originalu, je to malicko odlisne, ale skoro stejne. Dobrej snimek. Bianca, ta je teda ale nadhera.
Vaření se Soukupem (2021) (pořad)
To jako vlážně? Takhle si dělal dítě Jaromíra Soukupa? Paráda.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nevím, já teda čekal víc. Když mi někdo řekne geniální, tak to taky čekám. Což se bohužel nedostavilo.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Já ty pánbíčkáře a ďábly nesnášim.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Ohavnost, bída, negři a zoufalství. Nesnaším obrazy, film, kterej je completely useless.
Čerkasy (2019)
Jak ja ty rusaky nesnasim. Ten putin, to je mrdka non plus ultra.
Šťastné shledání (2019)
Solidní rodinka.
Smrtící epidemie (1995)
Viděno asi po 15 letech v době Koroňáka a úplně z toho mrazí. Všichni antivaxeři, vyližte si prdel and enjoy the JIP za moje prachy.