Recenze (281)
Sebevražedný oddíl (2021)
Tak to bylo naprosto dokonalé. Nejlepší film za poslední tři roky.
Like House (2021) (pořad)
Aspoň kdyby ty fenečky ukázali kozenky.
Vyšinutý (2020)
Je potřeba jít do souboje. Tady je vidět, jak dopadnete, když mě předjedete nebo nedej Bože zatroubíte.
Sedm (1995)
Bída, nuda a zase bída. Už to nikdy nechci vidět. Marná a nudná srágora, nechápu, co je na tom kultovního.
Meghan a Harry v rozhovoru s Oprah Winfreyovou (2021) (pořad)
Královská rodina nechtěla černou hubu na trůně. Nedivím se jim. Těší se na malýho varana. Fajn, protože mají neomezený rozpočet, chůvy a oba samozřejmě nikdy tahat nebudou 😇 V době Koroňáka, když je 1/2 světa v řiti, tady ta vyžraná negřině leze doprdele druhý polomáčence, jaký to jsou chudáci.
Pach krve (2021)
Redneci mě serou.
Bite (2015)
Fakt humus
Nákaza (2011)
Je potřeba v době Koroňáka jednu přidat. Protože to může dle tohohle snímku být daleko horší. A nakonec politická vsuvka, tady se opět potvrzuje, proč nesnáším ty zapráskaný komíny. PS: Zeman do plynu.
Výměna manželek (2005) (pořad)
Jestli tihle aktéři mají volební právo, jakože mají, pak to u nás vypadá, jak to vypadá. Naprostej odpad společnosti a zbytečný lidi. Ale to je samo 80% světové populace.
V síti (2020)
No, to byla ale kokotina. Takovýho povyku pro pár diků.