Poslední recenze (6)
Sázka na nejistotu (2015)
Masterpiece. Nechápu jak se to McKayovi podařilo natočit. Neuvěřitelně propracovanej scénář, výborní herci, všichni do jednoho. Geniální a energická režie, některý scény jsou natočený a hlavně sestříhaný, že i když vůbec nevíte o čem se tam mluví, tak Vám to přesto přijde zábavný a strhující. Nevím co dodat, jeden z nejlepších filmů co jsem za poslední dobu viděl. Kdyby McKaye už nenatočil nic takhle dobrýho, tak to nevadí. Oscar za scénář naprosto oprávněnej a zaslouženej. Neuvěřitelnej film.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
V rámci téhle série a snad i žánru je pro mě kvalitativní nárůst mezi prvním a druhým dílem stejný jako rozdíl mezi Batman začíná a Temným rytířem. Velká pecka.
Jak ulovit Dr. Lewise (2013)
Oh you little island bastards, you seduct me. Takhle pohodovej film se skvělým soundtrackem a příjemnou atmosférou tady dluho nebyl, ale spoň z mýho pohledu dlouho. Všechno parádní, i scénář, ač úplně základním příběhem není nějak orginální (nic takovýho jsem od feel good filmu nečekal, protože o to v tomhle případě ani moc nejde), ale jeho hlavní silou jsou nádherně napsaný dialogy, scény a samlozřejmě taky postavy. Gleeson je tradičně super, ale Taylor Kitsch tady zahrál takovýho sympoše, že jsem fakt čuměl, dlouho mi postavy (všechny!) nebyly tak moc sympatický. Feel-good bomba! A po prvotním nadšení jeden z mejch TOP 3 feel good filmů!