Recenze (55)
Kdo s koho (2001)
No mňa to veľmy zaujalo, bolo to zaujimave od začiatku do konca, ani som sa nenudil, myslim si že to je jeden z najlepších filmov ohľadom kradnutia.A všimol som si aj taku vec že každý z 3 hlavných postav ma v mene a priezvisku 6 písmen,len tak pre zaujímavosť, neviem či to je zámer alebo náhoda.
Surovec (1953)
No mne na tom filme vadila tota manželka toho veduceho, chovala sa jak jebnutá, vkuse nasrata jak keby neviem čo sa dialo, to som nechapal že čo sa s nou deje.
Chaplin honí dolary (1914)
Toto je najstarší film aký som videl, no nič moc teda ja som sa nudil pri tom, 82 minút je dosť veľa na grotesku si myslím, a ak to mala byť komédia, mne to neprišlo vtipné, skôr viac trápne.
Frigo, oběť krevní msty (1923)
Celkom dobrý film, také napínavé to bolo. Už tu sú náznaky Friga na mašine, ale nepripadalo my to ako rodinný film skôr niečo ako akčný triler.
Cyborg (1989)
Celkom dobrý film také to bolo napínavé, jak tam vrieskaly furt to my prišlo kus vtipné, taktiež tomu filmu pomohlo aj to že to nebolo nejak extra dlhé 1h 22m aj z titulkamy, pohoda.
San Andreas (2015)
škoda, názov filmu znie veľmi dobré, ale film bol klišovitý akosi ma to nezaujalo, niektoré scény síce boli zaujímave, lenže je to celkom nereálna blbosť.
Terminator Genisys (2015)
No ja si myslím že to bolo o ničom, nechápal som tomu o čo tu ide, tota Sára sa zmenila povahovo, bola tu inač ako v jednotke, nechápem tomu, aj viac veci tu bolo čo ako keby nedávali zmysel, no nič no ďalšie časti už ma neláka pozerať. Jednička bola super, 3 a 4ka neboli také dobre ale ešte celkom znesiteľne a 2ka a toto boli o ničom si myslím.
Nesmrtelný (2015)
Zo začiatku to bolo celkom zaujímavé, ale potom to už bolo dosť chaotické a klišovite, aj nechápal som o čo tam ide, aj nudné to bolo potom už.
Magnum Force (1973)
Bolo to o niečo horšie ako jednička, a občas to aj nudilo, ale nebolo to až také zlé, páčila sa my aj hláška-rozšlápnu te jak hovno :D
Drsný Harry (1971)
Myslím si že to je určite jeden z najlepších kriminálnych filmov celkovo, a najlepší zo 70.rokoch, také filmy už sa netočia, čo už.Páčilo sa my že tu bol aj humor.