Poslední recenze (32)
Ženy a život (2022)
Dvě hvězdy za snahu..Mě tam asi úplně nejvíc vadí obsazení Koháka (ač ho mám ráda) do role zrádné samolibé hvězdy.. prostě mu to nevěřím. Je to dobrák od pohledu..:-) A jako přítele Burešové rozhodně taky ne - i když chápu, že silnější partnery by Přemek mohl těžko skousnout (To je totiž snad jediný důvod k obsazení, který mě napadá. No možná dva..v reálném životě by ji mohl možná přitahovat třeba tím, že je to celý její otec Lábus..:-D ) Richard už je coby hodný zamilovaný IT uvěřitelnější. Pár úsměvných hlášek vypočítaných na efekt.
Příběh Popelky (2021)
Nelíbilo. Hromadné muzikálové scény mi připadali hrozně chaotický..a to mám muzikály ráda...Dva body dávám za písničky, sympatickou ústřední dvojici, macechu, třpytivé trikové proměny a pár scén jako byl běh po louce apod. Transsexuál místo víly? No..už jen čekám, kdy provdají Popelku za princeznu, místo za prince..:-/
Láska v čase korony - Lidská práva (2020) (epizoda)
Tohle mě fakt baví..:-D A těsím se na pokračování. Líbí se mi absurdnost i aktuálnost situací. Vztahová rovina senior vs.teenager, o kterou sice ani jeden nestál, ale chtě nechtě se laskavost a ohled vykřesává i tam kde netušili že ho v sobě mají..:-) Manželé, kteří vyhrocenou situaci chtě nechtě musí řešit komunikací a spolu, místo aby od toho zdrhli..Včetně výborných hereckých výkonů..A navíc je to i vtipný :-)))