Recenze (5)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Seriál si zaslouží kladné body za McGregora jakožto Obi-Wana, za Christensen coby Darth Vadera a celkovou nostalgii navázanou na epizody I - III. Nicméně tolik nelogičností a nesmyslů ve scénáři celkový dojem hodně sráží. Na víc než tři to prostě není.
Pane prezidente (2021) (pořad)
Ačkoliv nekonečná samolibost někdejšího premiéra a prezidenta Václava Klause nezná hranic, jeho postřehy jsou stále rozumné a smysluplné.
Dovolená s Andělem (1952)
Tak tohle že je ta legendární komedie? V rámci agitky o pár stupínků méně hrozné, než přestrašná Hudba z Marsu. Vtipu ani co by se za nehet vešlo a ani Marvan s Kemrem to nespasí...
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Ohromné zklamání. Film je označený jako komedie, ale bylo mi z něj spíš smutno. Tohle pokračování vůbec nemělo vzniknout. Jednu hvězdičku dávám jen za stále skvělého Rena s Clavierem.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Druhý díl mám radši, než jedničku. Je daleko šílenější, ujetější a s prvním českým dabingem od Intersonicu, kde je dohnaná ad absurdum i středověká mluva, mě vždycky pobaví. Už jen věta "Ano, je to děvka a k tý děvce paní Beatrice my vstoupíme." mě vždycky dostane do kolen.