Recenze (1 339)
Šógun (2024) (seriál)
Něco neznámého a jiného..úvodní rozpaky.. co to je...to je divný...jaké překvapení..že to začalo bejt dosti rychle zajímavé...skvělá výprava..herecké obsazení..hudba.. pohled na Úplně jinou kulturu a zvyky..Originální série která nemá obdoby..finále v podobě devátého dílů...mazec..90% unikát na seriálovém poli
Šógun - Nachové nebe (2024) (epizoda)
Tak tohle byl strop! Absolutní.. Nejlepší díl a nezbývá nic jiného..nežli s otevřenou pusou zírat na velkolepé finále..:) 100%
Vedlejší produkt - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
S krimi seriály se poslední dobou roztrhl pytel.. tahle ničím nepřekvapila.. takovej nemastnej průměr..obsazení není špatné.. jen Stivinova mi tam moc nesedí..uvidíme jak to bude pokračovat..zatím slabší začátek 35%
Kung Fu Panda 4 (2024)
Pokračování této animované pandi legendy :) viděno ve 4dx a super lítalo to jak blázen:) Liška dobrá a hned z kraje jsem věděl že ona bude tou hlavní:) povedla se partička milých zajíčku :) 60%
Zabiják (2023)
Utahane..nudné..bez šťávy...obsazení do hlavní role ..úplně mimo..Herecky výkon nemastnej neslanej bez emocí..příběh zabijáka..kterému se nepovede zakázka.. mě málem unudil k smrti..25% tohle me fakt nebavilo..
Neposkvrněná (2024)
Klášter..tajemno..jeptišky..pro tohle mám slabost..příběh a co se bude dít jsem vůbec nečekal..dobrá atmosféra..hudba..chtěl jsem dát lepší 3* ale po odvážnem závěru musím dát 4* :) 70% překvapilo i slušné..nečekané gore..
On se bojí (2023)
Co jsem to právě viděl?? Nemyslím ty obrovské koule :) z kterých byla přítelkyně nadšená:) jedna velká fikca a nekorektni filmová jízda..tohle je bud plnej počet a nebo odpad..:) obrovská Haluz.. Phoenix má opravdu vzdy delikátní role.. slet nesmyslných událostí a úzkostí nemocného člověka..nemá to ani hlavu ani patu.. prostě 3 hodinový výplach:) dost náročný na sledování.. 55% za tenhle divný zážitek..
Od soumraku do úsvitu (1996)
Legendární bijak :) upírská řežba :) mladej Cloeny a hlavní úchyl Tarantino :) :) ten je skvělej..myslella si to vážně..já bych ti ji rád vylizal :) :) máme tady kundicky chlupatý..smradlavy...atd a pak se to zvrtne na krvavou nakladacku :) 90%
DogMan (2023)
Takovej psí Joker.. čorujici psi to jsem ještě neviděl:) hlavní postava zahrála dobře tohle dramo..ale něco tomu chybělo.. aby se to vrylo alespoň trochu pod kůži..což se bohužel nepovedlo..50%
Hrozba smrti (2024)
To byla slušná řežba :) komu se povede si to dát s úchytem McGregorem :) jak tam nakráčel a všechno lítalo :) Jake Gyll mě překvapil jakej je namakanej a role mu sedla..letní pohodový příběh..jak ze staré ala mlátička školy :) 80% originál jsem asi neviděl. nebo si nepamatuji...ale tohle bylo zábavné