Recenze (8)
Top Gun: Maverick (2022)
za mě za poslední rok nejlepší film, co jsem viděla. Obsazení super, a efetky také. Ze začátku filmu jsem se trochu bála, co z toho bude, ale nad míru mě to mile překvapilo. klidně bych šla na film znova!
Emily in Paris (2020) (seriál)
Naprosto famózní seriál. Bavil mě, skvělá oddechovka, seriál na pobavení. Ráda se na něj podívám znovu.
Pearl Harbor (2001)
Krásný film, který mě vždy dostane do kolen. Nikdy si předem nezjišťuji informace. Ráda se nechám utopit v ději. A tento film je pro mě naprosto fantastický. Mám ráda herce, děj i lovestory.
Tři kroky od sebe (2019)
Příběh lásky dvou lidí. Je to hollywoodský styl, takže nějaké scény jsou kýčovité. Avšak se mi film moc líbil a velice mě dostalo to, že taková NEMOC OPRAVDU EXISTUJE A OPRAVDU MÁ TAKOVÉ PRAVIDLA. Překvapilo mě to a viděla jsem videa i muže, který tuto nemoc má a zažil si něco podobného, jako Will a Stella. Proto se mi film moc líbil a ohodnotila jsem ho 5*. Hvězdy nám nepřály mám ráda, ale nemoc dívky byla smyšlena.
Vlčí mládě - Série 6 (2016) (série)
Hezké zakončení poslední série teen wolf.
Vlčí mládě - Série 3 (2013) (série)
Srdcervoucí konec série, která mě úplně donutila se na teen wolf přestat dívat. ALE nevydržela jsem to. I když tam v každém díle chybí Alison, je tam nakonec hezky zapojena.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Příběh puberťáků na střední a jejich dobrodružství. Po konci 3. série jsem myslela, že už se na teen wolf nikdy nepodívám. Ale po roce jsem tomu dala šanci a zhltala jsem zbytek sérií. Za mě vtipný, zábavný, srdcervoucí a napínavý. Nic tomu nechybí. Jen možná další série.
Zrodila se hvězda (2018)
Film, který pohladí po duši. Krásný a dramatický příběh dvou zamilovaných lidí a spousty různých problémů. Ve filmu zazní skvělé písničky a film se neobejde bez balíku kapesníčků. Za mě jeden z nejhezčích hudebních filmů za posledních pár let