Recenze (12)
G. I. Joe (2009)
Po zkouknutí filmu v kině musím zvednout hodnocení ze 4* na 5*. Pro mě jeden z nejzábavnějších filmů tohoto roku. Stačí vypnout mozek a bavit se. O dost zábavnější než Transformers 2.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Po druhé sérii zvyšuju na 4*, druhá série je o poznání zábavnější...
Hrdinové (2006) (seriál)
První série - 90%, Druhá série - 40% ( po 5ti dílech)
Xin bi xue jian (1993)
Super wuxia filmek s Yuenem Biao v hlavni roli.
Ultra Force 2. (1989)
Tento film vyšel u nás pod názvem ultra force 2. Při závěrečné scéně tohoto filmu se zranili 3 herci kvůli špatně připravené náloži střelného prachu.
Han cheng gong lue (2005)
O něco horší jak první díl ale i tak slušná zábava.
Swordsman (1990)
Jedním slovem : nádhera.
Ocelová pěst (1977)
Hodně slušný oldschool kung fu film, se spoustou skvělých soubojů a vždy výborným Hwang Jang Leem.
Premutos - Der gefallene Engel (1997)
Uff. Tohle byl určitě nejvíce gory film který jsem viděl. Lidem, kterým vadí potoky krve, vyhřezlá střeva a nějaké ty usekané údy (v tomto případě spousta) premutos opravdu nedoporučuji :) tohle jsou jatka. Bodycount = 139, což mluví samo za sebe. Za závěrečné splatterové orgie nemůžu jinak, než dát 5*.Tohle se opravdu hned tak nevidí.
Mistr Shaolinu (1979)
Další z mnoha filmů od Shaw Brothers. Tento film u nás vydala firma intersonic pod názvem Mistr Shaolinu. Z "shaolinské" trojice filmů, které intersonic vydal je tento nejslabší, ale stále koukatelný.