Oblíbené filmy (10)
Tintinova dobrodružství (2011)
A-Team: Poslední mise (2010)
Návrat do budoucnosti II (1989)
John Wick 2 (2017)
Od Johna Wicka 2 jsem očekával totéž, jako od jedničky. Jen akci, akci a akci. Nakonec to tak bylo, ale JW2 byla ještě 5x akčnější a 30x víc badass. Soundtrack, úhly kamer, herecké výkony a hlavně ta akce. Všechno na 1*! Jonathan. You better walk away . Akční film roku a to bez debat.
Temný rytíř (2008)
Nedotknutelní (2011)
Opravdu skvělá komedie s velice silným příběhem. Smíchy jsem chytal křeč ve tváři. Tenhle film si musí zamilovat fakt každý + ta hudba, nebesa! Ludovico Einaudi je fakt vynikající skladatel. 5/5
Hanebný pancharti (2009)
Cesta do fantazie (2001)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Absolutní střela. Po kresleném multiuniverse spidermanovi jsem lowkey doufal, že zde uvidím stejný koncept a nakonec fakt jo :). Určitě tam jsou malé mouchy, kdy se děje stává spíše hloupým (spíše sám Peter dělá absolutní píčoviny, které by člověk s IQ 50+ neudělal), ale akce plná překvapení tohle vše smete ze stolu.